Godkänd miha_jr | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miha_jr

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: miha_jr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MihaJr/

Ditt Hex-ID: 11000015798c931

Vad är din discord tagg? miha_jr

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Adde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-29 213947.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jah hade ett vapen p mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va några pers som slog mot mig i torget de va typ 5 pers jag tryckte 6 där min gun va men skulle trycka 5 vart min klubba var sen dom börjar stampa mig sen jags er ngn lootar mig jag tänker wtf vrf lootar en spelare mig och lämnar när jag kmr tbx 5 sekunder i gameat en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig jag blev såld en pistol som jag inte ens visste de var en polis pistol jag är ny till denna servewrn och ny i krim rollspel så jag visste aldrig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannadn tidigare ba för ett litet bråk utanför disco tror de va lall elr ngt blev ba bannad i 30 min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? alltså att kunna kolla innann när jag skulle köpa om det var en vanlig pistol eller en polis pistol

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Novuz

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
620
Trofépoäng
37
Hej, du saknar kriminell rollen däremed får du inte rollspela kriminell. Sedan alla vapen som har [P] framför sig är polisvapen.

Novuz

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
620
Trofépoäng
37
Men ger dig en ny chans, men du får ta och läsa igenom våra regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom