Godkänd miggeman19 | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miggeman19

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370989527/

Ditt Hex-ID eller BanID: 427726

Vad är din discord tagg? Jag har ingen

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: asdasdas.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag blev bannad för suntförnuft och jag tänkte mig inte för när jag gjorde detta och. Jag hade alltid trot att detta var en lall server fast nu ser jag att detta inte är en lall server och jag är hemskt hemskt ledsen.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Vi var i ett sjukhus och jag visste vem det va så jag gick fram till han och slog han jag vet det är väldigt dumt och jag är hemskt ledsen. Jag kommer alttid göra om detta

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Den var nt felaktig jag står för det jag gör 100%

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Ja det har jag men nu har jag lärt mig och är mogen nu. återigen är jag väldigt ledsen

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja det hade jag 100% Jag hade bara inte slagit honom helt enkelt

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag 100%

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38