Nekad Melker2233 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker2233

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Melker2233

Ditt namn: Melker Svensson Berup

Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2004

Ditt Discordnamn: Melker2233

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Melker Jag är 19 år gammal och fyller 20 i år den 4 oktober

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer vara aktiv på Vardagar mellan 12:00 till ish 20:00 och helger 12:00 till 23:00 eller 00:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har spelat på Avena i ca 3-4 dagar

Varför ansöker du som staff på Avena? jag vill ansöka till staff för jag vill hjälpa staff teamet och Community men också hjälpa till med att hålla serven säker med bland all lall abuse ,bryter på reglerna

Vad är din uppgift som Staff? Att hålla koll på serven att alla inte lallar, rdamar och m.m men också staffs har många uppgifter med att hjälpa till med supports hålla koll att dom har några bevis om dom har blivit/klipp vdamade och rdamade

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med social rp men också att alla respekterar alla staffs medlemar och alla rpare som är inne på serven

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress ganska bra med 75% bra och 25%sådär så på vissa grejer blir för jobbigt så kommer jag ta mest djupa andetag/ Jag har dyslexi så ni vet och har svårt att skriva långa texter

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb

Melker2233

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Jag jobbar samtidigt när jag är inte vid datorn så ni vet och jobbar nu på lördag mellan 17:00 till 21:00 så ni vet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom