Nekad Melker123 | Medlemskap ansökning [Uixo7985]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker123

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Melker Florin

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Karlsson. Han är född och uppvuxen i Göteborg, i en vanlig arbetarfamilj. Hans pappa var mekaniker och var väldigt bra på att meka med bilar. Mamma jobbade i vården, så Tony lärde sig tidigt att man måste kämpa för det man vill ha. Han är en snäll men lite blyg kille, som gärna hjälper till men har svårt att visa känslor ibland. På fritiden gillar han att meka med moppar och bilar. Han gillar även att hänga med vänner. Hans dröm är att öppna en egen verkstad i stan och kanske en dag kunna hjälpa ungdomar som har det tufft i livet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han kan vara lite för snäll ibland och kan bli utnyttjad. Har svårt att lita på nya människor. Kan bli riktigt arg om någon går över gränsen.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan vara lite för snäll ibland och kan bli utnyttjad. Har svårt att lita på nya människor. Kan bli riktigt arg om någon går över gränsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och realistiskt svenskt RP. Jag gillar att skapa karaktärer med en bakgrund och personlighet, och inte bara springa runt för att “vinna”. Jag tycker det är roligt att spela både vardagligt RP och mer spännande scenarion, och jag följer alltid reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Unive men är fokuserad just nu endast på Avena rp och är redo att skapa bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna", utan ibland låta andra lyckas för att göra RP bättre för alla. T.ex. om man är kriminell och polisen gör ett bra ingripande, så ska man inte försöka fly varje gång, ibland är det bättre att låta dem lyckas så det blir en bra scen.

Vad är suntförnuft för dig? För mig betyder sunt förnuft att man tänker logiskt och agerar som man hade gjort i verkligheten. Man ska fatta beslut som känns rimliga i situationen och inte göra saker bara för att det gynnar en själv i spelet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte RDM:a eller VDM:a , Man måste alltid rollspela ordentligt och hålla sig i character ,Metagaming och powergaming är förbjudet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker det är kul att rollspela och jag respekterar alla i communityt. Jag är aktiv, lär mig snabbt och vill gärna vara en del av ett seriöst och roligt RP-community som Avena. Jag gillar också att samarbeta med andra och skapa långa storylines med mina karaktärer.

Uixo7985

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Meddelanden
120
Trofépoäng
18
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!

två samma texter!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom