Godkänd megic_mike | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

real_megic1_1mike

Aktiv Medlem
Meddelanden
130
Trofépoäng
18
Användarnamn: megic_mike

Ditt namn: Liam

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2011

Ditt Discordnamn: megic1_1mike

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: vardagar 3-5 timmar och helger 8 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sen avena start

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 6 gånger tror jag

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att hjälpa till med servern och svbanna/kicka problemspelare

Har du tidigare varit blacklistad? NEJ DET HAR JAG INTE

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakts uppgift enligt mig är att se till att såklart RPn är hög där staffsen inte har tid för dom får ju inte rpa medans dom speccar men vi får ju göra de fast vi speccar inte ju samt Dva bilar som staffsen inte ser eller inte kan samt vi hjälper till att svbanna samt kicka dom som inte kan sköta sig samt dom som lallar.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att banna/kicka dom som lallar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption & Abuse inom en servervakts perspektiv skulle kunna vara t.ex. ha id på för att vinna scenarion som skottlosning eller storming av gänghus samt veta vilken person du spelar emot som id ger dig t.ex. wallhacks på ett sätt eller om man revvar sig själv men nu vet jag att servervakt på avena inte har revive då det abusades väldigt mycket för servervakt hade ungefär samma krafter som en staff hade och det var mycket lättare att bli servertvakt istället för staff men det ända du inte hade som servervakt var att du inte hade noclip och det brukar folk inte bry sig om då dom vill bara ha id för det ger dig wallhacks samt ett övergrepp på scenarion.

Top Bottom