Nekad Martin Larsson | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin Larsson

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Martin Larsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228766275/

Ditt Hex-ID eller BanID: 597543

Vad är din discord tagg? bovve11

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Kerstin

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde in i en bil för att hjälpa han upp men han ville att jag skulle göra de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega hade precis tagit en person som min kollega hade kört över tydligen, så jag tog han till sjukhuset för att lämna in han. Sen så sa min kollega att han har krokat med bilen så jag åkte ner till torget typ och krocka in i han så att den vältes upp igen, sen kom en meko gubbe och laga den, sen fick jag bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann för jag hade inte gjort något fel, jag gjorde rätt efter min kollega och hjälpte han upp efter han hade voltat så den va felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt till Staffs att min kollega hade betet sig dåligt och allt kanske, vet inte vad jag gjorde fel direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom