Nekad Marre Nils | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Marre Nils

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Marre Nils

Vad är ditt namn i verkligheten? Maurits Nis

Vad är ditt discord namn? DONNIS#7130

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Jag jobbar som polis och har varit i yrket i flera år. Det är ett tufft men meningsfullt arbete där varje dag ser olika ut, allt från att hjälpa människor i utsatta situationer till att arbeta med utredningar. Jag trivs med att ha ett jobb där jag verkligen kan göra skillnad.

På fritiden gillar jag att hålla mig aktiv. Träning är en viktig del av mitt liv, både för att hålla kroppen i form och som en mental avkoppling från jobbet. Jag har också ett stort intresse för friluftsliv och tillbringar gärna tid i naturen, oavsett om det är vandring, fiske eller bara en lång promenad i skogen. Musik och film är andra intressen jag gärna fördjupar mig i när jag har tid över.

Jag är driven, lojal och har en stark känsla för rättvisa, både på jobbet och i livet i stort. Samtidigt uppskattar jag lugna stunder och värdesätter de små sakerna i vardagen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, empatisk och beslutsam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lågt temprament, hård som fan, perfektionist.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och genomtänkt rollspel, där jag alltid försöker sätta serverns gemensamma upplevelse i fokus. Jag är samarbetsvillig, engagerad och gillar att skapa intressanta scenarion för både mig själv och andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, ca 5 år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid försöker vinna utan jag bidrar till att gynna motparten och skapar en bra upplevelse för alla runt omkring.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, COPBAITING, PWG.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Allmänt positiv och glad som människa.

Top Bottom