Godkänd Malter | Medlemskap ansökning (tackhd)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malter

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Malter

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? malterontop_

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2010

Berätta om din karaktär. För många är bandomen det viktigaste men för Malter Andersson bliv det hans livs värsta händelse. Vid ung ålder så gillade Malter fotboll som intresse som han roade sig med. Redan vid bbc var det kaos han Mamma och Pappa kämpade det var svårt Malter Andersson växta upp i Tyskland i en väldigt fattig ort där man inte hade råd med säng och mat. Hans Mamma och Pappa var en vad dom som var "rika" men i det ställe om man var "rik" så hade man minst en liten lägenhet med ett sovrum och en säng. Malter växte upp med sina två systrar och sina 3 bröder. Det var alltid kasoigt när han hade kommit ut från skolan. Skolan var väldigt svår för han, han passade aldrig in men han försökte sitt bästa. Han bytte skola 4 gånger under 2 år. Hans pappa bliv hotad av en mafia så dom hade inget val dom flög första flyget till Sverige. Dom kom fram till sverige och allting gick snabbt vid 15 års åldern var Malter väldigt bra i skolan han hade flera antal vänner och en tjej. Men vid 24 års åldern gick allt dåligt hans föreldrar blev borda av med deras jobb. Så nu måste Malter hjälpa sina föreldrar och hjälpa dom vara på sina fötter igen.........

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med stora scenarion t.ex om jag jobbar på ambulansen och det blivit skottlosning och jag behöver hjälpa folk som har blivit skjuta och när jag får larmet och kommer så rånar dom mig och jag blir en gissla t.ex. Eller så gör jag små scenarion när folk har skadat sig och så använder jag /sme eller /me för att hjälpa indeviden. Jag hade också kunna göra scenarion när jag ska köpa bil eller när jag köper bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha lika roligt. T.ex man gör ett rån och så går man runt och säger "snutjävel jag ska döda dig efter rånet direkt vi kommer att smita ni kommer inte ha en chans". Man vill att båda ska vara nöjda med scenariot och att det inte blir ett staff möte efter scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm random deatch match att man dödar ngn utan anledning. Vdm att man använder sitt fordon som ett vapen. Krim utan krim, att man rpar kriminell utan att ha krim roll. C logg att man lämnar medvetet för att undervika ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive innan, swewave, mortal, centic och många fler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

TackHD

Helper
Helper
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Vidare till intervju, Du har 48timmar att ta muntlig intervju annars är det automatiskt nekat

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
342
Trofépoäng
18
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom