Nekad malka | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malka

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
3
Användarnamn: malka

Vad är ditt namn i verkligheten? niko

Ange ditt födelsedatum: 16 Juli 2025

Ange ditt Discordnamn: lillamalka

Berätta kortfattat om dig själv: enligt andra så är jag en väldigt skön grabb samt hjälpsam och jätta snäll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? nu kanske 3-4 timmar men kommer skriva i inaktiv kanalen när jag behöver vara det

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ja just nu bara idag men jag spelade när avena var valon och då var jag det kanske i 2 år utan problem tills jag slutade helt med fivem

Varför ansöker du som staff på Avena? för att jag vill hjälpa till med allt skjutningar och alla andra problem som kanske innebär mer hjälp samt kommer jag ta tickets/reports ofta och seriöst. jag kommer försöka att hjälpa till med allt möjligt och förbättra servern så mycket som jag kan och förhoppningsvis så vill jag bli högre uppsat än helper i framtiden

Vad är din uppgift som Staff? Att man ska ta många support ärenden, specca mycket, ta reports. Som aktiv staff ska man göra staffarbete varje dag i ett par timmar tyker jag eller det skulle jag göra ialrafal. När man är en aktiv staff tycker jag att man ska göra staffarbetet på ett bra sätt. En aktiv staff anser jag ska vara trevlig, mogen, respektfull och mer så att spelarna gillar staffen. Jag tycker att det är viktigt att en staff ska vara omtyckt av spelarna. När man är en aktiv staff ska man veta exakt vad man håller på med när man revivar någon eller bannar någon. Det är kanske inte lämpligt att banna någon i en vecka för att de slåss lite grann på piren. straff. När man är en aktiv staff ska man absolut inte vara partisk utan lyssna på alla har att säga och sen ta ett beslut. Det är väldigt bra om staffs jobbar med varandra så de kan ta ett väldigt bra beslut, sammarbete är väldigt bra när man är staff. Här är några staff comands

/noclip gör dig osynlig och så att du kan flyga

/bring bringar någon till dig själv

/revive gör så en person återupplivas

/togglename sätter på steam namn på spelare

/toggleid sätter på id på spelare

/tpm teleportar dig till din Way Point

/setjob ger dig eller någon annan ett jobb

/sc skriver i staff chatten ingame

/car spawnar fram en bil

/giveitem ger dig eller någon annan ett föremål

/ooc skriver i OOC chatten så att alla på servern kan se

/announce skriver ut ett announcement som alla på servern kan se

/spec speccar personer

/kick kickar en person från servern men personen kan gå in på servern igen

/svban bannar en person i 60 minuter(Används mest av servervakter)

/sqlban bannar en person

/sqlunban unbannar en person

/dv tar bort närmsta fordon

/skin ger en person skin dvs karaktär typ redigering

/goto går till en person

/freeze freezear en person

/unfreeze unfreezear en person

/reports visar alla reports som kommit in

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på avena vill jag bidra med en positiv och trygg miljö för alla spelare. Jag kommer att vara aktiv, hjälpsam och närvarande både i spelet och i chatten. Min främsta prioritet är att hjälpa spelare, lösa problem och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Jag har tidigare varit staff och vet vad rollen innebär. Jag erkänner att jag gjorde misstag då, men det har också lärt mig mycket. Nu är jag mer mogen, tar större ansvar och vill visa att jag kan göra det rätt den här gången. Jag är bra på att samarbeta med andra och håller alltid en lugn och respektfull ton, även i svåra situationer. Jag vill bidra med trygghet, respekt och god stämning på servern. Min ambition är att växa i rollen, ta ansvar och vara en del av det team som får avena att fortsätta utvecklas åt rätt håll. Jag är redo att ta chansen igen – och göra det bättre än förut.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar alldrig bli stresig men om jag blir det så kommer jag hålla mig lugn och andas för att det inte ska bli en dålig situation och gå ur styr.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

malka

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
3
!bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.