Nekad Makarov | Medlemskap ansökning (1bbe)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makarov

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Makarov

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? amgsaklart

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Tedde Zondiaz är född 2000-01-12. Han är uppvuxen i rosengård i malmö och har fått väldigt mkt fördommar om sig. Folk har mobbat han för hans hudfärg och mycket mer som liten. Han har tagit det rätt så bra ändå och lever nu ensam i ett hotell som heter motell. Han brukar åka runder i sina fina bilar. Hans favorit bil är Bmw m4 competition. Han har en vän som heter mano. Dem är uppvuxna i samma område och har blivit mobbade pågrund av samma sak. Mano jobar idag för polisen i staden avena. Tedde bor i motellet i Avena och söker medborgarskap till staden annars måste han flytta ifrån staden och han har trivt in sig i avena. Hans föräldrar har alltid sagt att han ska bli advokat. Tedde har bra betyg och han har sett att dem söker en chef på en advokat byrå så han tänkte ansöka till de jobbet för han har alla utbildningarna till det och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå (av mig) Jag kan även lägga donationer i små summor fast många ggr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt agerar och tar beslut som gynnar den andra sidan eller konkurrenten i situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm= random death match man dödar någon utan anledning. Fear Rp man ska värna om sitt liv. VDM= man dödar någon med sitt fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen person som även har erfaren inom staff yrket och mm

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
149
Trofépoäng
18
nekad anledning utveckla vad du kan bidra med till serverns rp och om du pallar skriv lite mer om din karaktär. mvh 1bbe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom