Nekad Magne | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magne

Medlem
Meddelanden
31
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? magne

Ange ditt födelsedatum: 6 Juni 2012

Ange ditt Discordnamn: magge02731//magne

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en mogen person som tar saker på allvar. Jag är opartisk och strävar alltid efter att se situationer från flera perspektiv. Ansvar är viktigt för mig, och jag tar mina uppgifter och roller på stort allvar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Flera timmar per dag är inne hela tiden

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem i drygt 2 månader nu.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag vill bidra till en trygg, rättvis och trivsam spelmiljö för alla spelare. Jag är en mogen och ansvarstagande person som tar mina uppgifter på allvar. Jag har lätt för att hålla mig opartisk i olika situationer och vill använda den egenskapen för att lösa konflikter och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Att få vara en del av teamet bakom Avena och hjälpa till att utveckla och hålla servern trygg känns både meningsfullt och motiverande för mig.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att se till att alla har det bra på servern. Jag hjälper till att hålla ordning, ser till att reglerna följs och att folk behandlar varandra med respekt. Jag finns där om någon har frågor eller behöver hjälp, och försöker alltid vara rättvis och lugn i alla situationer. Det handlar om att skapa en skön stämning och ett bra community tillsammans med resten av teamet.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag tror att jag kan bidra med en schysst och trygg stämning för både spelare och andra i teamet. Jag är lugn, rättvis och har lätt för att prata med folk, oavsett om det handlar om att lösa ett problem eller bara hänga och snacka.

Jag gillar att hjälpa till och har inget emot att ta ansvar när det behövs. Dessutom är jag aktiv och håller koll på läget, så jag märker snabbt om något inte står rätt till. Jag försöker alltid vara rättvis och se saker från flera perspektiv innan jag tar beslut.

Hur hanterar du stressiga situationer? m det handlar om flera personer eller en konflikt, så försöker jag vara neutral och lyssna på båda sidor innan jag säger eller gör något. Jag tycker det är viktigt att inte agera i affekt, utan hellre ta några sekunder extra och göra rätt.

Stressiga situationer kan så klart vara utmanande, men jag ser det som en chans att visa att jag kan hantera press på ett lugnt och moget sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? jobb/donation

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad.