Nekad luzhi | Temporär Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Länk till din steam profil: Kommer inte in på den på google

Ditt Hex-ID eller BanID: 553644

Vad är din discord tagg? Luzhi8835

Vem var det som bannade dig? Lemy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-07 222843.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Lemy valde att banna mig eftersom att jag fearRP och vdm

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Hände skottlossning och dom sökte igenom mig och min bil o allt va okej dom sa du e fri att gå jag kör iväg och sen kommer dom igen o stoppar mig o säger att denna bilen va med i skottlossning med dom hade ju redan tagit mig och sökt igenom allt

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej jag gjorde fel ifrån min sida faktiskt och jag står för mitt fel men vill verkligen bli unbannad så jag kan RP igen vill testa polis sidan av RP och ber bara om en chans .

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Yes jag har blivit bannad 2 gånger som va felaktiga sen blev jag bannad för c-log vilket jag har lärt mig.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja jag hade kunnat bara RP och hoppa i support efter och anmäla detta.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det vet jag

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Top Bottom