Intagen luzhi | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
828
Trofépoäng
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Ange ditt födelsedatum: 6 Juni 2003

Ange ditt Discordnamn: Luzhi8835

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter Mohammed är 22 år gml är en glad, ansvarsfull person som gillar att hjälpa andra personer. Har alltid älskar fivem RP eftersom det har alltid varit min grej jag är snabb lärd vilket menas att jag lär mig hur servern funkar och så vidare.Har spelat på avena nu cirka 1 vecka snart skulle jag säga och har inte haft så här roligt som på dom andra serverna. På min fritid så umgås jag med vänner, spelar fotboll och såklart spelar fivem. Jag jobbar inom familjens företag vilket jag älskar och trivs där såklart.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv varje dag eftersom kan jobba hemma men ifall jag skulle vara på jobber så skulle jag säga kan vara aktiv mellan 11:00-22:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har varit medlem nu i cirka 2 månader skulle jag säga och jag trivs faktiskt här.

Varför ansöker du som staff på Avena? Anledning till varför jag ansöker till staff är eftersom jag vill hjälpa inom community och servern till en bättre och tryggare plats för våra medlemmar vill också höja RP nivån till servern eftersom det finns folk som inte kan rp eller bara skojar runt. Har ju varit staff här sen tidigare och gillade ha den ansvaret att hjälpa folk o se till att folk sköter sig samtidigt hjälpa dom ärenden som behövs att ta. Jag ser att denna servern kan förbättras vi kan alltid bli bättre och större vill se till att när spelare eller nya spelarna kommer till vår server så vill jag att dom ska veta att vi som staffs har våra händer öppna till dessa medlemmarna och att dom vet att vi finns här för dom.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff Här på avena så kommer jag att framgå massor av uppgifter som tillexempel att hjälpa runt i community, Hjälpa spelarna och dom nya spelarna som kommer och staffs se till att dom staffen som behöver hjälp får de också vilket skapar en positiv miljö och community till servern. En av dom viktigaste uppgifterna är ju att speca folk se till att regelbrott inte händer o att alla sköter sig i spelet och att rp nivån är hög och en annan uppgift som är väldigt viktigt är ju att ta support och vara rättvist i ärandet genom att lyssna på båda sidorna och se till att alla får en chans och förklara sig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på avena kan jag bidra med mycket viktiga aspekt inom community och servern för att hålla en stark och hög nivå Rp inom community see till att regelbrott inte ske så mycket inom servern och se till att en stark spel bas för mig och andra spelare i servern. Kommer också att bidra till att hjälpa andra staff i support ifall om behöver hjälp med antigen ta support eller något annat ärande som behövs hjälp med. Kommer också bidra till en hög nivå RP eftersom vi staff ska vara en förebild till medlemmarna vi ska kunna bete oss moget i spelet och utanför spelet genom att vara rättvis i support ärenden. Jag har också tänkt att bidra med att ta emot flera spelare till servern och se till att folk kan grund reglerna och se till att dom läser igenom dom vi som staff ska kunna dom grund reglerna vilket jag kan utan några problem. Kan också bidra till mer lättare och effektiv jobb inom community och servern. Jag skulle också säga att lyssna på spelarnas feedback e väldigt viktigt för oss staff eftersom spelarena är ju allt vi har och har dom en feedback som är bra så skulle jag ta det med staff managern eller om det är en dålig feedback så skulle jag ta upp det också.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer helt okej skulle jag säga ibland kan det bli jobbigt när man har typ flera personen eller stort ärande igång då kan det bli lite jobbigt faktiskt men förutom de så skulle jag säga jag hantera det bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej vill ju jobba inom alla området vill att alla ska få den hjälpen dom ska ha.

Diniro135

Helper
Helper
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
++++ min broder, förtjänar staff till 100% och är jätte mogen. Kommer passa bra som staff.

sulle

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
13
Trofépoäng
3
++++rep förtjänar staff mogen och skön grabb ta verkligen in han

Jabal

Medlem
Meddelanden
81
Trofépoäng
8
- rep kan inte rpa,inkompitent,har fått indragen krim minst 3 ggr och väldigt jobbig grabb

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
828
Trofépoäng
18
- rep kan inte rpa,inkompitent,har fått indragen krim minst 3 ggr och väldigt jobbig grabb
Aldrig du gråter så

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38