Godkänd Lurvorx | Medlemskap ansökning [Novuz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurvorx

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lurvorx

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? lurvorx

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter: "Naser Susic". Han är 35 år gammal och ungefär 180 cm lång. Naser är en driven, mogen och glad gubbe som älskar att ha roligt och göra spännande saker. Han har väldigt många vänner men gillar att skaffa flera som han kan gå ut med på kvällen och dricka. Nasers dröm är att bli väldigt väldigt rik så att han kan köpa allt som han vill, ett stort och lyxigt hus, feta bilar och en massor med dyra prylar. Jobbet Naser siktar på är att få jobba på antingen bilfirman eller hos polismyndigheten. Han är väldigt välkomnande till alla personer. Lite om hans barndom är att han växte upp i Göteborg med sin mamma, pappa och syster. Det hade trevligt tillsammans, Naser var duktig i skolan, fick bra betyg och gjorde familjen stolt. Nu vill Naser besöka Avena city för att göra det han missade sist, och det är att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ge BRA RP från mig till servern. Jag är erfaren som RPare och jag kan RPa bra, jag vet vad man inte ska säga och vad man ska säga. Kommer att streama på server lite då och då, kommer att försöka promota er för att ni ska få in flera medlemmar. Kommer inte att förstöra RPn eftersom det kommer att vara tråkigt för mig och andra. Vet inte vad mera jag ska skriva. Kommer att ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela i ett senario för att det är roligt för bara dig. Utan man ska spela lika, så att det är roligt för båda eller alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, har förstått de. RDM = Döda någon utan bakom liggande scenario eller utan anledning. VDM = Använda ditt fordon som ett vapen, att till exempel köra över någon med ditt fordon. Sunt = Tänk till innan du gör det, är det liksom smart ifall jag springer fram till 3st poliser som håller i min kompis, och sedan lyfter honom och springer iväg?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har rollspelat nu i mer än 2 år. Har sjukt höga erfarenheter, har spelat väldigt mycket FiveM varje dag, har spelat på massor med andra servrar och har då hög erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope. Bara, GO AVENA ROLEPLAY!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom