Nekad Lulle147 | Temporär Ban Överklagan [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle147

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lulle147

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170063470/home/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001481c0c6e

Vad är din discord tagg? Lulle147#3037

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? ralleballe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-08 140259.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in motorcykeln på sjukhuset, men det var väldigt nödvändigt!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in med en motorcykel in på sjukhuset eftersom min hälsa var VÄLDIGT låg så jag tänkte att om jag går av hojen så kan jag dö så jag tog risken att köra in i sjukhuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja! Felaktig, Vad skulle du själv gjort om du eller någon var jätte nära på att dö? Själv skulle jag iallafall åkt in och hjälpt den/jag som var påväg att dö, finns ingen alls annan anledning varför jag skulle åka in annars. Jag försökte rädda mitt liv!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av mina tidigare bans men detta tyckte jag var nödvändigt, om detta hade varit irl så hade man nog kört in med ett fordon istället för att någon ska dö. Tänk efter, skulle du själv låtit någon dö för att du inte kommer i tid?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde hållit min hälsa bra tidigare men eftersom hälsan inte var bra vid detta tillfälle var jag tvungen att åka in för att rädda mig själv. Så jag ska köpa på mig alvedon så jag alltid kan ha en bra hälsa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Nekad.
Anledning: Du får tänka en gång till innan du utför något.

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom