Godkänd lulle.08 | Servervakt Ansökan [Spray]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle.08

Mod
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
40
Trofépoäng
8
Användarnamn: lulle.08

Ditt namn: lukas

Ange ditt födelsedatum: 6 November 2008

Ditt Discordnamn: lulle.08

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: är aktiv varje dag minst 4-5 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? varit medlem nu i CA 2 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 4

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag vill minska allt lall på servern genom att vara servervakt då mitt mål på denna server är att utveckla rpn samt försöka minska lallet och alla vdm's som sker. Jag vill samt vara servervakt då jag vill vara en del av serverns team och kunna samarbeta med andra staffs inom ärenden.

Har du tidigare varit blacklistad? nej aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakts uppgift är att hålla servern borta från lall OSV ifall jag märker att någon inte kan bete sig på torget så kan jag kicka och om han fortsätter så /svbanar jag honom så personen kan ta intiativ inom sin händelse. Så kortfattat hålla servern lalla fri och vakta servern från lallare samt skydda folk från att bli upprörda när folk lallar och förstör rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill förbättra folks beteenden på servern samt försöka utveckla rpn till en mer seriös rp så alla spelare är glada när de spelar här. Jag vill samt vara en del av serverns staff team och kunna underlätta deras uppgift

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: att en servervakt abusar sina perms TEX när en servervakt provocerar någon till att göra regelbrott för att sedan banna eller kicka vilket kommer göra spelaren upprörd och tappa spel lusten. vilket från min sida är väldigt tråkigt då vi vill ha en stabil rp som är lall och regelbrottfri

Atlanda.eu

Helper
Helper
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Grattis - Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig.
Lycka till!

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Godkänd efter muntlig! (gammal)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom