Godkänd lulle.08 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

lulle.08

Mod
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
40
Trofépoäng
8
Användarnamn: lulle.08

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? lulle.08

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lukas Simonsson, och är uppväxt i en familj där våld oftast var inblandat, Lukas Simonssons pappa brukade dricka ofta och brukade samt behandla honom på ett dåligt sätt där våld var inblandat. Hans mamma var helt tvärtom och försökte stoppa hans pappa från att använda Våld, det slutade inte bra då hans pappa valde att ta ut sin ilska på hans mamma som tillslut lede till att hon blev svårtskadad och hamnade i koma på sjukhuset. Utanför hemmet gillar Lukas att hänga med vänner och engagera sin tid åt fotboll och umgås med folk runtom då hans vänner hjälpte honom inom jobbiga stunder hemma. Lukas Dröm är att bli bilförsäljare eller bilmekaniker då det är ett av hans största intressen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär social , tänker alltid med suntförnuft , väldigt mogen samt väluppfostrad , omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1 - Lukas Simonsson har ADHD vilket gör hans temperament dåligt. 2 - svårt att fokusera 3 - kort stubin vilket påverkar scenarion där hets blir inblandat

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en väldigt social och rolig Rp som gör RP roligt för alla parter som deltar. Då jag som person (IRL) är väldigt social av mig och gillar att rollspela till mesta dels av min fritid. Jag har alltid rpat på det mest seriösa sätt jag kan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har en massor av erfarenheter spelat fivem i CA 2 000 timmar + ägt 3 servrar + tidigare staff på unive,penguin,unity + massor av andra servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda parter inom scenariot ska uppleva en rolig och bra RP, där man inte fokuserar på sin egen vinning man ska även satsa på att göra scenariot roligt för båda parter och våga ta en förlust för andra parten TEX polismyndigheten, man måste våga förlora scenarion inom Rollspel.

Vad är suntförnuft för dig? logiskt och realistiskt tänkande, man ska alltid tänka först göra sen! annars kan saker spåra ut på olika sätt. man ska alltid ha ett logiskt tänkande och göra rätt istället för fel.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = random death match innebär att man TEX gör nån medvetslös utan någon slags av RP bakom det vilket leder till RDM - VDM = vehicle death match det innebär att man använder sitt fordon som ett slags vapen för sin egen fördel - Powergaming 2 innebär att man enbart fokuserar och spelar för makt och pengar inom sitt rollspel - suntförnuft innebär logiskt och realistiskt tänkande - FEARRP innbär att man ska värna om sitt liv som om det vore IRL!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har dyslexi så denna ansökan kanske inte var så välutvecklad! så ni är medvetna!

QueztX.

Helper
Helper
Meddelanden
155
Trofépoäng
18
Godkänd- vidare till muntlig

Top Bottom