Inaktuell Lukiii | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukiii

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lukiii

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526950558/

Ditt Hex-ID eller BanID: blev bannad på dc behövs inte

Vad är din discord tagg? .082632

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? Kommer ej ihåg då det var ett väldigt bra tag sedan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-03 200836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kommer inte ihåg tror det var för att jag höll på att hetsa mot staffs men är osäker vill verkligen komma tillbaka kommer ej ihåg vad som hände exakt men kommer ihåg att det var någon i stilen med att jag hetsade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg, tog random bild där uppe för det är ingen bild direkt och det där var den ända bilden jag hade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kommer inte exakt ihåg varför jag hetsade men jag har lärt mig att inte hetsa mot staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom