Godkänd ludvig1410 | Medlemskap ansökning [Sjödin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig1410

Medlem
Meddelanden
35
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludvig1410

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2010

Berätta om din karaktär. Alex Janson är 20 år gammal och har flyttat till avena staden han föddes i en familj där han fick otroligt mycket kärlek och han fick reda på hur han ska behandla människor och specialer hur man skulle behandla kvinnor hans intressen är att bli polis för att stoppa kriminella avskum men han vet ej vad han ska bli i framtiden, han gillar även att vara ambulanspersonal men han vet ej om han ska vara polis eller jobba hos ambulansen för att stoppa dem kriminella eller rädda liv hos människorna som bor i avena staden, vem vet han kanske blir något annat i framtiden det återstår och se…

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, mogen och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Arg, stressad och ofokuserad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med att vara en bra rp spelare och göra roliga scenarion för både mig och andra medlemmar här på avena rp, jag kommer även kunna bidra med att vara social och hålla en riktigt hög rp nivå inom rollspel jag kommer även kunna utv mitt rollspel och skapa roliga och inlevelsefulla olika scenarion som blir roliga för mig och andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat i ca 1 år, har även varit medlem här på avena i ca 6 månader och jag känner att jag vill komma tillbaka.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska vinna scenariot själv utan att man ska spela för att det är roligt och låta motpartern vinna också,

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att man ska rollspela så likt värkligheten som möjligt exempel om man står i en kö till en bilfirma då ska man ej tränga sig i kön för det gör man ej i verkligheten, det var bara ett exempel!!

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vem,rdm,suntförnuft, powergaming, fear rp, kan alla grundregler och vad dem har för betydelser i olika scenarion.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, är aktiv mycket och har en hög rp nivå.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18