Nekad ludvig1410 | Ansökan till Staff [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig1410

Medlem
Meddelanden
35
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ange ditt födelsedatum: 9 April 2010

Ange ditt Discordnamn: ludvig1410

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter ludvig och är 15 år gammal, jag gillar att spela golf och jag brukar även spela mycket fivem. Älskar avena.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer kunna vara aktiv 5-6 timmar på sommar lovet och på vardagar under skoltid 2-3 timmar online här på dc och ig, kan variera.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har kom till avena rp för ca 8 månader sedan och då var jag medlem ett bra tag och sedan tog jag en paus från avena och nu är jag tillbaka som medlem här på avena, kommer alltid vara kvar.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på avena rp för jag har sett att det har varit väldigt mycket skjutningar på sista tiden och jag vill bli en del av communityn och utveckla servern tillsammans med er, för att det har varit mycket skjutningar på sista tiden och lite lalligt, jag vill få bort en del skjutningar som är i avena rp nu för tiden men jag ansöker även som staff här på avena för att jag har sett att många i support inte dra in så mycket när man behöver hjälp och jag anser att jag är rätt person för jag är aktiv mycket och kommer sitta i support och dra in folk och ta mycket ärenden. Jag ansöker även som staff på avena för att jag har varit en medlem och har varit med i avena dcn jätte länge och jag har bra erfarenhet inom rollspel och jag har en bra förmåga att bedöma olika situationer som inte många andra kan, det är även en sak varför jag ansöker som staff här på Sveriges största server. Jag ansöker även som staff här på avena rp för att jag har varit servervakt en del och jag vill utveckla min förmåga och erfarenhet inom staff teamet och rollspelet. Jag ansöker även som staff på avena för att utveckla server tillsammans med er i staff teamet och jag ansöker även som staff för att göra så att alla medlemmar får den bästa upplevelsen. Detta är alla saker, tack för mitt på denna frågan!!!

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att vara i support och ta olika staff ärenden, specca, vara välkomnande mot medlemmar, rpa lite och se om någon begår regelbrott. Vara aktiv, hålla en hög rp nivå, bedöma rätt sak i olika situationer, speciellt vara aktiv i support.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå när jag rpar, jag kommer även att sitta i support och ta många ärenden och bedöma rätt sak i rätt situation, jag kommer även bidra med att vara aktiv i support och dra in många, jag kommer även bidra med att specca och vara aktiv där så att inte någon begår regelbrott, jag kommer även vara trevlig mot medlemmar som kommer till support som behöver hjälp, jag kommer även bidra med att utveckla servern och communityn.
Jag kommer även bidra med en hög nivå som staff som inte många andra har, jag kommer även bidra med att försök göra så att rpn kommer bli så bra som möjligt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer på olika sätt men jag ska ge ett exempel om det är flera som skriker och är stressade i support då kommer jag att snacka med en först och ha hans upplevelse och se om han har klipp och även tänka ifrån hans situation och sedan tar jag ut nästa och nästa, gör samma sak, sedan kommer jag och en annan staff snacka ihop vad vi ska göra, det är en situation, men hur jag hanterar stressiga situationer som staff generellt det är att man har ett lugn och gör det bästa man kan ur sin situation och visar sin staff nivå på ett bra sätt, jag hanterar även stressiga situationer på olika sätt så det är svårt att säga nu men jag kommer att lösa det och jag vet vad som krävs för att vara staff här på den underbara servern avena rp. Tack för allt har slösat tid och jobb åt detta ha det gött ni som kolla på denna staff ansökan.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Donation, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej

Senaste redigerad:

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830