Nekad Luddelump | Medlemskap ansökning (Adde)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Luddelump

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Luddelump

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Love Persson

Vad är ditt discord namn? Luddelump.w

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik pERSSON jag flyttade in i den här staden för ungefär 2 veckor sedan. Jag har jobbat på mekonomen och trygg hansa. Men jag blev av med mitt medborgarskap så därför är jag här idag. Min karaktär gillar även bilar och mc och vill gärna jobba på mokonomen eller securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rollspelare och donationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM random Deathmatch. Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag gillar theater. och där är det mycket rollspel och så har jag spelat andra Fivm servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar rollspel och theater där det är mycket rollspel. Och det är kul med ett spel som går ut av mycket i verklighten.

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit nekad.
Anledning: Utveckla

Top Bottom