Nekad LuddeCROWN | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LuddeCROWN

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: LuddeCROWN

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? liberte_19

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl andersson han är född i göteborg han är 42 år gammal och gillar bilar när han var liten så brukade han ha mycket vänner han hadde bra betyg i skolan och hans liv såg väldigt ljust ut när han blev lite äldre så körde han runt i epan och bara tog det lugnt när han kom till där han skulle söka jobb så hittade han ett perfekt jobb hos ett ställe där man säljer olika bil delar vilket gjorde att han hadde ett jobb som betalade bra och han hadde kul vilket var det enda som betydde nått för han, när han fyllde 30 så flyttade han och behövde byta jobb då där han bodde var det väldigt mycket skit som hände och han kände att han inte trivdes och då flyttade han till en liten by och skapade sin egna mekaniker shop och lagade bilar sålde olika bil delar m.m det gick väldigt bra mycket mer folk flyttade dit han känade mer pengar och där trivdes han väldigt bra men sen så kom det dåliga han hadde gamla fakturor från när han var ung och dem har lagts på och dem är väldigt dyra och då behöver han flytta igen då han sålde allt och då flyttar han till Unive staden. hans intressen är bilar allt som har med bilar om sen så är han väldigt snäll och schysst

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och bra rp jag har tänkt att bli mekaniker då det passar min karaktär sen så har jag även tänkt att bli polis om det händer nått annat under tiden men det första är mekaniker och då kommer det vara en bra rp men endå en rolig så man kan ha kul med varandra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi kan om jag nu skulle göra ett rån så ska jag låta polisen få en chans också istället för att bara åka iväg så kan man försöka göra någon krash så man behöver springa iväg på fots vilket gör att det blir mycket roligare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? YES jag kan ge exempel på metagaming det är när man sitter utanför rollspelandet alltså i tex discord i ett samtal och pratar där istället för ig, NLR det är att om man dött så ska man inte komma ihåg nått från det scenariot och inte häller åka tillbaka till platsen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har över 1500 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Top Bottom