Godkänd ludde14 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

ludde14

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: ludde14

Länk till din steam profil: Ludde201014

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016ea2f6ef

Vad är din discord tagg? Ludvig14

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? nicepasta

Bild på banmeddelande: Capture001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? btw kan ej ta bild på banen, staff valde att bana mig för suntförnuft samt att jag lallar därför att jag gick in i ett gänghus med andra och vi på securitas samt polis hade en plan och det var att jag skulle göra en deal med en kille från gänget och då skulle jag ta dom sakerna och polisen skulle storma, dom bana mig även för att jag lallar när jag är på torget men om någon slår en i verkligheten då tar ju ordningsvakten fram tazer eller batong och om dom ej lyssnar slår dom personen eller skjuter personen i foten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle göra en deal med några kriminella för att lura dom och jag åkte till doms hus för att göra dealen och då träffar jag dom och det dom inte vet om det är att polisen kommer att göra en stormning och när jag ser polisen komma då tar jag sakerna från kille när han försöker springa därifrån, jag var på torget och en kille slog en tjänsteman och då väljer jag att ta fram tazer för att rikta och säga stanna och han väljer att springa därifrån och då försöker jag ta han men det går ej så jag skjuter han i foten med tazer för att jag kan kunne gripa han, exempel på scenariot i verkligheten det är att om en kille kommer fram och slår en tjänsteman och en ordningsvakt ser det då väljer ju en ordningsvakt att ta fram tazern eller batongen för att sedan skjuta eller slå om inte gärningsperosnen lyssnar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker både ja och nej, förstår lite vad dom menar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit banad för fear rp och då var jag i ett scenario där jag har 2 vapen riktat mot mitt huvud och då väljer jag att ta fram mitt vapen vilket var dåligt för om man har 2 vapen riktat på sig i verkligheten då tar man inte fram sitt och försöker skjuta dom för det är ju fear rp inom rollspel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ringa polisen och så att dom löser allt eller så hade jag kunnat ge fan i scenariot,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom