Intagen !Lucaso | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Lucaso

Helper
Helper
Meddelanden
55
Trofépoäng
8
Användarnamn: !Lucaso

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2010

Ange ditt Discordnamn: lucaso46

Berätta kortfattat om dig själv: Jag skulle säga att jag är hjälpsam, mogen alltså ingen lallare som bara skjuter allt och alla och sträng kanske.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer vara inne 4-5 timmar minst på vardagar och såklart mycket mer på helger skulle jag säga om jag inte gör något speciellt. Om jag är inne 4 timmar så gör jag staff arbete 2-3 timmar av dom.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? På avena 23 augusti och sedan köre jag väldigt länge på valon från typ Maj 2023 med pauser från rollspel.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att hjälpa till staff teamet och förbättra rollspelandet här på Avena för att det är lite lallare inne då och då så jag tänkte genom att ansöka till staff här på avena kan detta hjälpa servern väldigt mycket inom rpn och få bort lallandet på servern. Själv tycker jag att vissa staffs inte gör tillräckligt för att göra rpn bättre här på servern så det är därför jag ansöker till staff för att fixa det. Det är också lite problem som jag skulle kunna hjälpa till med inom att vara väldigt aktiv och det är att specca mycket kriminella för att få bort cop baiten på servern och lalleri på torget då.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff har vi flera uppgifter men jag tar dom viktigaste enligt mig 1. Är att hålla bort lallare och dålig rp från servern 2. Ta support och reports med en trevlig ton och vara aktiv och ta alla reports som kommer och hjälpa alla personer som väntar på support. 3. Specca och noclipa runt servern och se så att det inte är något lall/regelbrott som egås på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer kunna bidra med mycket mycket grejer men några av dom är, En aktiv staff som tar mer tid med staff arbete än rollspelande som är snabb i support, tar reports, speccar och noclipar runt o hjälper till alla på servern. Och även bara generellt göra Avena till en bättre plats till roll spelande och roliga scenarion. Jag är väldigt erfaren inom staff arbete och har varit staff på flertal serverar inklusive Valon flertal gånger jag har varit både högt uppsatt och lågt så jag vet hur man hanterar staff jobbet professionellt. Jag kan ta mycket kritik och om jag gör något fel så lär jag mig det och göra inte om det igen. Jag är en mogen och trevlig person som klarar av stressiga situationer bra.

Hur hanterar du stressiga situationer? Själv tycker jag att jag är väldigt duktig på att hantera stressiga situationer genom att hålla stämningen lugn och se till så att alla inte skriker rakt ut och prata i mun på varandra. Det är ett sätt som brukar funkar annars får man ta och prata med en staka personer per gång för att det inte ska eskalera till ett stort bråk.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

Macke.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
+++++++++++++++++++++++++++++rep, bästa hästen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.