Nekad lucas123125225 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas123125225

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Användarnamn: lucas123125225

Vad är ditt discord namn? lucas142222

Vilken arbetsplats ansöker du till? mc firman

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag har tröttnat på att vara arbetslös och jag vill börja känna pengar och börja ta tag i livet. Jag vill också bli chef för att de är ett väldigt roligt jobb och jag vill att de jobbet ska bli mycket aktivt och jag kommer att anställa mycket folk och jag kommer göra allt för att de ska bli ett bra jobb.

Vad rollspelar du som för tillfället? Idag rollspelar jag som en vanlig medlem och jag har inget jobb förtilfelet

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har väldigt mycket erfaren heter om bilfirmor då jag har jobbat som de på andra servrar. Jag har också mycket erfarenheter då jag kan typ alla firmor system och jag kommer att göra jobbet mycket aktivt.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer att kunna utveckla jobbet för att jag kommer att anställa mycket folk och göra så att de är mycket aktivt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag vill att ni ska göra mig till chef för att jag kommer att göra de till en väldigt bra jobb och jag kommer att anställa mycket folk och kommer att hålla det mycket aktivt

Hur många bans har du? 2

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38