Nekad Lowkeygod | Medlemskap ansökning (Ronnybonny)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowkeygod

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lowkeygod

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? loketoke12333

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Roger Knutsson. Han växte upp bland fattiga människor som slog honom för att han var annorlunda så han är ingen att bråka med. Roger gillar att köra bil, mc, och lite småkriminella saker lite här och där. Karaktären kan vara lite smått berusad ibland, ofta aggressiv och lite skum. Mina framtidsplaner är att skaffa snygg guzz och massa pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snabb, smart och listig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Fyllo, ras-diskriminerare och jävligt snygg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag håller stämmningarna och ser till att alla trivs och har det bra i staden!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat pundarkvart som rojje skapade för ett tag sedan, de va kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra saker som hjälper andra mer än sig själv.

Vad är suntförnuft för dig? Gör det som du skulle gjort i verkligheten, tänk på vad du gör innan du gör det och gör inga dumma saker.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte döda någon utan bakomliggande anledning det kallas för rdm. Man får inte använda sin bil som vapen, det kallas vdm. man får inte meta så som att man vet saker som din kararktär inte vet eller tillexempel prata i discord.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att jag får vara med det skulle varit kul så vi kan bilda en stark grupp tillsammans och ha det kul gänget.

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Granskar!

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom