Inaktuell LOKIS | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOKIS

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: LOKIS

Ditt namn: Loke

Ange ditt födelsedatum: 22 Maj 2010

Ditt Discordnamn: .realbokis.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag vaknar och går till skolan jag börjar 8-15 och har skola till cirka 15.00. Sen efter skolan så kommer jag hem och börjar rpa som vanligt jag har 6 timmar på mig att rpa. men på helgerna kan jag rpa i cirka 11 timmar. så jag kommer att vara en bra SV.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? På Valon så cirka 1 år fast nu på avena så har jag aldrig varit medlem. Men gör en ansökan nu

Hur många gånger har du blivit bannad på server? tror 3 på valon aldrig på avena och 1 av dem var falska på valon

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Att vara servervakt är att man tar ett ansvar över det som händer på servern. Främsta uppgifterna handlar om att förminska staffarbete, men samtidigt göra ett bra jobb. Och jag vill gärna bli servervakt på servern eftersom jag vill att det ska gå bra på servern och kunna hjälpa folk samt kicka eller svbanna på dom som gör fel på servern. och jag vill hjälpa staffs. Jag är också aktiv mycket. Och jag har varit servervakt innan så jag kommer att vara en bra servervakt också.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har en uppgift att hålla koll på servern exmpel om nån gör nåt fel på servern som man inte ska göra så kickar man eller svbannar. och om man är servervakt så ska man kunna bidra med mycket. Men man kan också hjälpa folk för ifall dom dog av bugg så kan jag reva men jag revar bara om han har klipp. Och man kan förminska staffsen arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Att vara servervakt är att man tar ett ansvar över det som händer på servern. Främsta uppgifterna handlar om att förminska staffarbete, men samtidigt göra ett bra jobb. Och jag vill gärna bli servervakt på servern eftersom jag vill att det ska gå bra på servern och kunna hjälpa folk samt kicka eller svbanna på dom som gör fel på servern. och jag vill hjälpa staffs. Jag är också aktiv mycket. Och jag har varit servervakt innan så jag kommer att vara en bra servervakt också.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det är att man abusar sina perms som man inte ska göra exempel att man har på toggleid i ett scenario samt ressar andra och sig själv som man inte ska göra. man ska endast använda revive genom att man har fått klipp ifall man dog av bugg och toggleid ska man ha för att kanske se andras id för att kicka eller svbanna på grund av att spelaren har gjort ett regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom