Godkänd LOKIS | Medlemskap ansökning [weekend]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOKIS

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: LOKIS

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke.

Vad är ditt discord namn? .realbokis.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabriel Husseinsson. Gabriel är 25 år gammal och redan vid 5 års åldern har Gabriel varit intresserad i bilar. Han har mycket familjemedlemmar och vänner som har samma intresse som honom. Han är en ung man som söker efter jobb. Helst hade han velat ha ett jobb som är relaterat till bilar men han är inte så kräsen. Gabriels favorit bil är porsche 911 turbo s och det är även hans dröm att få äga en sådan bil. När han kör bilar fylls han av glädje och adrenalin. På fritiden gillar han att hänga med kompisar och familj. Han är en generös man som drömmer om att bli rik och ge till dem som sitter i en svår position. Gabriel har alltid varit en glad och positiv man.

När Gabriel var ung växte han upp i Botkyrka. I skolan var han en stjärn elev som hade topp betyg och mycket vänner. Dock så hade Gabriel inte ett så starkt band med hans pappa eftersom att hans pappa var alkoholist. Men nu har det löst sig och så är dem så nära som dem bara kan bli. Och så jobbade han med bilar i hans pappas verkstad. Olyckligtvis dog hans mamma och då var hans pappa tvungen att sälja verkstan. Dock så brinner passionen fortfarande som en eld som aldrig kommer att släckas. Gabriel är väldigt bra på stå upp för sig själv och sina kompisar han är väldigt rättvis och står för det som ska vara rätt. Han har inga problem med att argumentera för det rätta och gör det utan att tänka på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det betyder att man ska försöka förbättra situationer så att jag och den andra personen får det bästa. Detta leder till bättre rp och så att situationen löser sig enklare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska försöka förbättra situationer så att jag och den andra personen får det bästa. Detta leder till bättre rp och så att situationen löser sig enklare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort. Rdm- random deathmatch döda någon utan en bakåtliggande anledning. Nlr- New life rule innebär att man inte ska komma ihåg något som skett innan du dog. Vdm- vehicle deathmatch, får inte använda fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag vet hur man pratar i rp språket och alla regler. Och har cirka 1500 timmar på FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Weekend

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
86
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

majko

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
du är vidare till intervju lycka till du har 48 timmar på dig!

mvh Majko

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom