Godkänd Loke Toivonen | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke Toivonen

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Loke Toivonen

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Toivonen

Vad är ditt discord namn? dlfte#3157

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Isak Nyberg han är uppväxt 2000-09-22 han är 24 år gammal. Hans uppväxt kommer vara att han kommer vara uppväxt i förorten där det skedde massa kriminella saker så när han var 13 år gammal kom han med i ett gäng och när han bara var 15 år anklagades han för bank rån och skickades på 5 år fängelse och sen när han kom ut ur fängelse så ville inte isak vara med i ett gäng så han ringde ledaren och ville säga upp sig men ledaren gilla inte det så ledaren hota isak med att skicka dom tuffast killarna i gänget efter han efter 1 vecka efter samtalet så var isak skjuten 3 gånger och vart förd til sjukhuset. han intressen är bilar. och hans känslor är glad , men arg ifall nån pratar om hans mamma (mamman dog). han vill bli rik i sina framtida planer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös och hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man behöver inte alltid vinna utan vinner partnen eller så vinner du den menas alltså att det ska vara kul för bådas sidor

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM- Att man använder bilen/motorfordon för att döda någon får man ej göra RDM- Random death match att man dödar någon utan bakom liggande scenario Cop Bait- att man lurar polisen till en viss plats Fear rp- Att man tex inte bara kan springa ifrån från en person som håller vapen siktat moten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag .

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej att jag har en god tob

Weekend

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
86
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom