Loke Toivonen | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Loke Toivonen

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Loke Toivonen

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke toivonen

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2010

Ange ditt Discordnamn: dlfte#3157

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en skön kille med god ton snabb i support och ingame jag har tidigare enfarenheter då jag har varit sv och staff på andra servrar. tex Og timmerstaden och unive centic osv jag är en aktiv spelare

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ca 7 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? nån dag då jag rensa dc men råka lämna avena så igentligen 1 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? För att det är en väldigt schysst server med härliga spelare och jag vill hjälpa nya personer med rpa. Men då ser jag folk som bryter avenas regler som inte jag kan göra något åt. därför söker jag som staff så jag kan hjälpa till massor och hjälpa alla som sitter i supp och skriver reports

Vad är din uppgift som Staff? att specca och kolla så inga grundregler bryts eller att ingen lallar osv och se till så att alla sköter sig och vara aktiv i support och ingame

Vad kommer du att bidra med som Staff? kommer att vara en aktiv staff hjälpa till med så mycket jag kan. och specca runt och kola så inga regler bryts

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer lätt jag försöker lungaa ner situationen och ta information från båda dom och sen hör jag med andra staffs hur vi skall reda ut det

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom