Godkänd loco_on_that_coco | Medlemskap ansökning [Capri-Sun]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

loco_on_that_coco

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Gabrielsson

Vad är ditt discord namn? loco_love_that_coco

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Han är en rätt glad kille som heter Love gabe Love gabe är 26 år gammal och hade en rätt tuff uppväxt med gäng och kriminalitet. Då hans pappa var med i ett gäng när Love liten och hans mamma dog när Love var 3 år gammal. Love är intreserad av bilar och motorcyklar och han gillar att jobba med bilar. Love gillar också att hänga med vänner ute och åka runt med bilar eller motorcyklar. Love har det lätt att hitta vänner och att bli bra vänner med folk. Han blir ofta ledsen när man pratar om barndom för då kommer han ihåg vad som hänt i hans uppväxt. Han vill i framtiden hitta en fru som älskar honom och han vill bo i ett fint hus och vara framgångsrik.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll, trevlig och är omtänksam och hjälper oftast till när någon behöver tillexempel skjuts till något ställe eller att ta dem till sjukvården om dem behöver hjälp.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg lätt om någon pratar dumt mot han, han blir lite känslig och kan bli arg när han har druckit, och han blir våldsam när någon slår hans bekanta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör dem arga med mening för att se hur dom blir (ragebait).

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är tillexempel att bli arg om nån pratar dumt mot mig eller om mig.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm och powergaming.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Bardia

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
69
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom