Godkänd Loco_25 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loco_25

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Loco_25

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lindgren

Vad är ditt discord namn? locolito_c25

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Liam är en 23 årig man med ett varmt hjärta och en stark vilja att göra skillnad i samhället. Han växte upp i en liten, fridfull by där familjeband och vänskap var värdefulla fundament i hans liv. Redan från en tidig ålder visade Liams intresse för rättvisa och att hjälpa andra. Hans dröm var att bli polis och verkligen göra skillnad i människors liv. Hemmet han växte upp i var fyllt av kärlek och stöd. Hans föräldrar, Monika och Anders, var öppna för hans drömmar och uppmuntrade honom att följa sitt hjärta. De trodde på honom och visste att han hade potentialen att förverkliga sina ambitioner. Liam delade en speciell bindning med sina syskon, Adam och Erik. De var som bästa vänner och stöttade varandra genom både framgångar och motgångar. Liam hade också lyckan att ha fantastiska vänner. Gruppen var som en enhet, och de stöttade varandra genom alla livets utmaningar. Tillsammans skapade de minnen och skratt som skulle följa dem genom livet. De visste att de kunde lita på varandra oavsett vad som hände, och det gav Liam en trygghet som var ovärderlig. Genom åren förberedde sig Liam noggrant för sin dröm att bli polis. Han arbetade hårt i skolan och tog varje tillfälle att engagera sig i samhället, hjälpa till med välgörenhetsaktiviteter och frivilligt arbete. Han visade upp ett exemplariskt beteende och var alltid där för att stötta dem som behövde det. Polisyrket var inte bara ett arbete för honom utan en kallelse att skydda och hjälpa sina medmänniskor. Under sin resa mötte Liam utmaningar och hinder, men med stödet från sin familj och vänner fortsatte han att kämpa. Deras tro på honom gav honom styrkan att övervinna motgångarna och fortsätta framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp nivå som kan göra förnedringar och förbättringar i denna fina server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att inte bara vinna så det blir kul för båda sidorna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, jag kan säga några av grundreglerna RDM, Random deathmatch och det är när man dödar någon utan andlendning, Vdm Vehicle Deathmatch och det är när man använder sitt fordon som ett vapen och NRL som innebär new life rule och det är att man inte får komma ihåg scenariot som har hänt om man har dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har lite mer än 3 års erfarenhet som Krim, polis och massa andra jobb. Jag har varit staff och medlem på väldigt många olika serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har dyxlexi

Malm

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom