Intervju lionleo | Chef-jobb ansökan [Maxi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lionleo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: lionleo

Vad är ditt discord namn? lionleo09

Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag tycker att jag har den erfarenheten som krävs för att det blir. Samat tycker jag det är roligt att har och jobba med personalfrågor inom olika yrken samat att jobba som en ledande roll i ett yrke. I denna positionen har mycket personalfrågor samat mycket beslut som behövs ta och därför så tycker jag att det passar mig i denna rollen. Jag vill ochså driva förtaget framåt och anställa ny personal med utbildning och försöka utveckla förtaget. Jag kommer försöka

Vad rollspelar du som för tillfället? Advokat och laglig medborgare

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har inte varit chef men jag har varit Hr chef Inom Säkerts hets företag innan där jag satt med i ledningsgruppen och under Btr chef.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Mitt mål är att börjar att kolla vad som finns så material redan innan sedan så kommer jag anställa personal och en ledningsgrupp som kan hjälpa mig på att utveckla förtaget framåt sedan så kommer jag att försöka utveckla de anställdas arbetes miljö med ny saker med utbildningar och ny roller inom företaget. Jag skulle vill fokusera på förbättra våra tjänster och ligga i framkant att förska sälja in nya kunder till företaget.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej, Jag vill fokusera på Avena.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är mål medveten jag vill utveckla mig och förtaget jag är en drivande personen. IRL så är jag vice ordförande i en styrelse och har varit chefredaktör på en skoltidning, Därför anser jag att jag är en person som passar på en sån position.
Vid frågor är det bara att fråga!

Hur många bans har du? inga

Maxii

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
31
Trofépoäng
6
Godkänd. Du har 48 timmar på dig att ta intervjun!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom