Godkänd linus69doggystyle | Temporär Ban Överklagan[kim]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

L1nkan

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: linus69doggystyle

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099745447/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000143eb14a7

Vad är din discord tagg? linus

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? kim

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka slå en kille skulle prata med han och jag körde min moppe och pratar på x så råkade jag sparka till en kille så han dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte moppe med en kompis och vi pratade med en kille sen råkade jag sparka han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban men jag förstår att kim bannade mig för jag råka sparka han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 10 gånger och jag har lärt mig vad jag får och inte får göra men denna gång råkade jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat byta knappt som jag pratar med så kan jag inte råka slå till någon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom