Godkänd linus69doggystyle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1nkan

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: linus69doggystyle

Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad heter du på discord? linus

Ange ditt födelsedatum 23 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker för att jag tror jag kan klara av att kunna ta lite mer ansvar på servern och lära mig mer om hur man tar sig väga genom att vara medlemskaps ansvarig. Jag vill också hjälpa folk som kan bete sig och inte lallar för då kommer det bli väldigt mycket roligare med spelare som har bra RP och inte något trams.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kan ta lite mer ansvar och vill att det ska kunna komma in fler på servern men inte såna som har dålig RP och inte kan bete sig. Jag tror att ni kommer kunna lita på mig med medlemskaps ansökningarna för jag vill inte ta in vem som helst för då kommer det vara mycket lallare som kommer in och förstör Rpn och då kommer alla andra staff behöva göra mer jobb och banna folk som bara lallar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla med respekt och vara trevlig för då kommer fler komma in på servern och tänka att det är bra RP och många trevliga människor som vet hur man RPar och inte lallar, om man är trevlig så kommer det vara fler som kommer vara kvar inne på avena och inte byta för att dom tycker att det r en dålig RP server. Jag själv vill att alla ska bemöta varandra med respekt och inte hålla på och vara otrevliga för då blir det ingen rolig server att spela på om alla ska vara otrevliga och inte bemötta varandra med respekt.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? jag vil bidra med respekt till alla och vara snäll mot alla som vill bli medlem på avena för att jag vill att det ska bli mer folk som kommer in på servern med respekt och bra RP för då blir det roligare RP.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag tycker att dom borde lyssna på reglerna och ha bra respekt mot staff men även alla medlemar på servern så det blir bra RP och inte många lallare som kommer in och förstör för då är det inte roligt och köra på en lallig server.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag skulle ha ansvar med att godkänna folk som vill komma in på servern, men då måste det vara en bra ansökan dom skriver för att få medlem för annars kan det vara många lallare som kommer in och förstör. Så ansvaret jag skulle ha är att godkänna bra ansökningar för att bli medlem.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Min nuvarande aktivitet brukar vara att jag kommer in på avena och jobbar för mekonomen och hjälper kunder. Men jag har även krim så jag brukar avsluta mitt arbetspass på mekonmen på kvällen för att sen hjälpa mitt gäng att bli bättre.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kan bara spela varannan vecka för mina föräldrar är skiljda och har bara en dator och den orkar jag inte dra med mig fram och tillbaks, men jag är aktiv näst in till alltid när jag har min dator i närheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom