Godkänd Linus | Medlemskap ansökning[Herman]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Linus

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? linusvonp

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Linus Mathiasson är 26 år gammal och har haft en tuff uppväxt. Han växte upp i en problematisk familj där missbruk och våld var vardag. Från ung ålder lärde han sig att överleva genom att begå småbrott – stjäla, sälja droger och begå inbrott. Hans barndom präglades av kaos och en känsla av att aldrig riktigt ha haft någon trygg punkt att hålla fast vid. Genom åren har Linus försökt att hålla sig på ytan, men hans kriminella livsstil har alltid dragit honom tillbaka. De småbrott han begår för att försörja sig ger honom en kortvarig känsla av kontroll, men han vet att det inte kan vara hans framtid. Trots att han drömmer om att komma bort från sin gamla livsstil, har han svårt att bryta sig loss från det han känner som det enda han vet. Nyligen har Linus börjat känna att han måste förändra något. Han har hört talas om andra städer där människor lyckas komma på andra tankar och börja om på nytt. En plats där han inte är känd och där han kanske kan börja bygga ett nytt liv. Tanken på en ny stad ger honom hopp, men samtidigt är han rädd för att inte klara av att förändra sig. Linus vet att om han vill lämna sitt förflutna bakom sig och undvika att hamna ännu djupare i kriminalitet, måste han ta ett steg ut i det okända. Men frågan är om han kommer att hitta styrkan att göra det – eller om han kommer att fortsätta falla tillbaka i gamla vanor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp och roliga scenarion vilket då är socialrp jag tycker om att vara bland folk på servern höras och synas. Målet är att alla ska känna mig på servern och förhoppnings vis vara på min bra sida.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan ge upp i vissa scenarion och man kan ta en förlust och kunna gå med på en kidnappning och inte rp emot sunt och förnuft.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming kan man kortfattat beskriva att man leker stålmannen att man inte tar någon skada som helst. Sunt och förnuft man rpar inte utifrån verkligheten man kör liksom inte en ferrari på mount chilliad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat på unive och multistaden när det hette det sen har jag rpat på infinitv och på dessa servrar har jag varit helper, staff och head staff.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Glad person, bra tålamod, mycket fritid

Herman

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
30
Trofépoäng
6
Godkänd vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad! lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom