Nekad Linkan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Linkan

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Linkan

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linkan7951

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2000

Berätta om din karaktär. Väldigt genuin och trevlig, drömmer om polislivet och har en god ton och gott bemötande, kan hantera seriösa situationer. var väldigt våldsam som barn men det växte bort med tiden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig,seriös och gott bemötande

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lätt irriterad, humörsvägninar, dålig relation med sina föräldrar som satt spår i hans beteende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligt och intressant RP som kan få folk att vilja spela mer och kan få oseriösa folk att också rp seriöst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har mycket erfarenhet inom "Bygden RP"

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag medveter bidrar till att skapa ett scenario som jag själv kan uttnyttja eller tvärt om som att jag kan få mig själv att hamna i en dålig sits för att få ett scenario att spela ut sig.

Vad är suntförnuft för dig? Att jag inte bil ramar folk på torget för att jag har tråkigt eller att jag inte börjar sparka folk från ingenstans utan anledning om det inte gäller självförsvar ex. man ska veta vad som är rätt och fel

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, copbait och fear rp tillexempel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Finns inget mer att tillägga! :)

Top Bottom