Godkänd lilslicky | Temporär Ban Överklagan [Sjödin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilslicky

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955312929/

Ditt Hex-ID eller BanID: 430382

Vad är din discord tagg? Lil Slicky#3783

Vem var det som bannade dig? Sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-21 154106.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag hade ett polisvapen på mig som jag försökte sälja, jag visste dock inte att det var ett polis vapen då ingen sa något till mig när jag köpte den. Jag trodde (P) stod för någon spec den hade på för att jag såg att den hade en ficklampa på.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag var vid sandys bärgare med en kompis som heter Leif. Jag visade leif min nya pistol och han frågade hur mycket den kostade och om jag ville sälja den. Jag svarade om priset är rätt så absolut. Sedan visade jag han mer i detalj när jag siktade och liknande. Sen försvann vapnet och jag blev väldigt frustrerad då jag spenderade mycket pengar på vapnet vilket jag hade jobbat mig till på DHL, cirka 200k. Jag tyckte dock det var konstigt att jag tappade mitt ammo också vilket jag får ha på mig antar jag då du inte nämnde något om det. Jag spenderade mycket pengar på ammot då det var cirka 200 stycken. Som sagt, jag visste inte att det var en polis pistol och har nu lärt mig detta. Vet inte mer vad jag hade kunnat lära mig under tiden jag sitter avstängd

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker bannen var rätt eftersom jag bröt mot reglerna. Men eftersom jag inte visste detta så tycker jag att det kunnat utföras på ett annat sätt som tex, beslagta båda pistolerna och dra in mig i ett mod call och varna mig. Du kunde självklart inte veta om att jag inte visste detta då jag vet att det finns mycket oseriöst folk som bryter mot reglerna på dessa sätt när dom vet om att det är fel.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Min tidigare bann var att jag hade kniv och liknande utan krim. Jag överklagade och blev godkänd, efter det gjorde jag rätt för mig och köpte krim för att spela efter reglerna. Jag lärde mig att man inte ens fick ha kniv utan krim. jag trodde detta bara innebör skjutvapen. När jag fölrstod detta köpte jag krim direkt för att göra rätt för mig själv som sagt

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat vara mer vaksam över vad jag köper och frågat extra om varför det står (P) på det. Tack för att du tagit din tid och läst igenom denna överklagan och jag hoppas vi kan lösa detta. Mvh Lil Slicky

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18

Sjödin