Godkänd LilRojje | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilRojje

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: LilRojje

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273940807/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014e4d1747

Vad är din discord tagg? jag heter LilRojje på discord

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? hej jo det var Enzo som bannade mig för ddos hot och det var inte riktigt jag som hotade utan min kompis.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-02 155943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror ju dom valde att banna mig för jag skrev t en att min kompis skulle ddos han och då tog staffsen antar jag som att jag skulle ddosa han men själv vet jag inte hur man gör och då fick jag ban på perma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en som jag pratade med i discord han blev sur för jag inte ville köpa gäng med honom och då började han kalla min mamma h#ra full ingen gillar henne och sånt och sen kallade han mig h#ra och n ordet och att han kn#llat hela min släckt och då blev min kompis sur och bad mig sicka t han att han skulle ddosa honom och då skickade jag t han att min kompis skulle ddosa honom för jag blev lite ledsen för att han sa saker om min mamma och sen skickade han t staffsen och sen undrarde jag varför jag var borta från servern och så hade jag ett medelande från MEE6 boten som sa att jag var perma bannad för ddos hot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej för det var ju dumt att jag skrev att min kompis skulle det min kompis skulle istället skickat t han och inte att jag skickade till men då borde jag inte få ban men att min kompis skulle få ban för jag gjorde ju inte fel utan min kompis gjorde förutom att det var väldigt dumt att jag skrev. Och jag e inte en dum person utan min kompis ville bara skydda mig för jag blev lite ledsen utav det för det e jobbigt när folk säger så och då ställde min kompis upp och skyddade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger tidigare och då lärde jag mig att inte göra så. Och nu har jag lärt mig att INTE skriva så t någon för det är väldigt dumt och jag vill inte bli bannad och inte vara elak mot någon och detta e något alla borde lära sig att INTE säga t något om ddos hot för det kommer komma konsekvenser åt saken och jag har lärt mig att det var VÄLDIGT dumt gjort av mig denna gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra så att inte välja att skriva t denna personen att säga t min kompis att min kompis får göra det för jag kommer bara få skit tillbaka som jag nu fick och ångrar det så mycket och det känns inte bra efter veta att denna person kanske tog illa upp efter man skrev det och jag e ledsen över det. och som jag skrev dagen efter och bad om ursäkt för det var väldigt dumt gjort av mig att skriva så

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja för det är inte okej att stressa folk så det blir sura.

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18