Godkänd LilRojje | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LilRojje

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: LilRojje

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LilRojje

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2010

Berätta om din karaktär. berätta om din karaktär
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter STeffe Dresing han är 25 år, hans föräldrar kommer båda två från sverige. Han hade en bra uppväxt som liten där han alltid dåliga betyg e i alla ämnen och där skolan aldrig var ett problem för han. Han hade många vänner i skolan och han var aldrig utstöt från vängrupperna i skolan, han drog mer till sig folk så han behövde aldrig oroa sig för att vara ensam. När han skulle börja gymnasiet så började han på en skola i Göteborg där han gick samhälle för att lära sig mycket om polis eftersom det var något som han var väldigt intresserad av att kolla på olösta fall runt om i Sverige och ibland i andra länder. Det gick bra för han i skolan där med för att han tyckte att det var roligt. eftersom han var så insatt i polisen så han verkligen skulle kunna jobba med det i framtiden. steffe kollade på väldigt mycket filmer och dokumentärer av gamla och nya olöst fall. steffe fortsatte och snart så skulle han börja söka jobb när steffe slutade gymnasiet så valde han att jobba utan han började hjälpa till där han bodde alla i hans närhet visste att han var hjälten. på vad han faktiskt gjorde så de var bara glada för hans skulle och att han var hjäten och hjälpte till så att han kunde överleva. Det gick 1-2 år och Steffe började hänga runt med folk och fick många kontakter. steffe snackar mycket med folk sa flytta till den här staden. steffe blir väldigt intresserad och berättar om alla hans kunskaper för folk och personer börjar tycka om han. steffe får Plötsligt en dag reda på att hans föräldrar har blivit mördade av en annan organisation, han blir väldigt förstörd och ledsen. men är mer ute efter att hitta rätt på dem som mördade hans föräldrar. Eftersom steffe har ett jobb han lever på pengar han får genom att vara kriminell.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig rolig snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli sur när folk snackar skit om han föreldrar eller att folk håller på mot han och sen även om han blir slagen eller något då kan han slå tillbaka. och han har lite spår av ADHD

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med den för att jag har väldigt hög rp nivå

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag spelade väldigt länge på penguin och ett litet tag på centic ventic och vation och dom var väldigt bra servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gör scenariot mer levande och trovärdigt. Det bygger relationer och spänning mellan karaktärer. Det visar respekt för andra spelares rollspel. Det gör att spelet inte alltid blir jag vinner –du förlorar utan mer som en berättelse där alla har en roll.

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft är ett begrepp som beskriver förmågan att tänka rationellt och förutse konsekvenserna av sina handlingar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte bara gå fram till någon och döda hen för då blir det random deathmatch och man får inte bara köra på någon för då blir det vehicle deathmatch och om man gör något av det blir det ingen rolig rp. Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill köra på denna servern för den verkar rolig och jag e väldigt bra på rpandet.

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
läser

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
godkänd du får spela på din karaktär även om den dog du får inte komma ihåg vem som döda dig bara

Top Bottom