Nekad LilRojje | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LilRojje

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: LilRojje

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LilRojje eller liamkorven

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. han är snäll smart och jobbar hårt för att känna pengar för att fixa mat och vatten så han överlever

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll smart cool

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir sur när någon pratar om hans familj eller när han blir kallad typ för h#runge eller när folk e jobbig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har ern bra rp nivå är bra på rp och jag lösa situationer bra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på penguin centic vation och ventic på dom körde jag väldigt mycket rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en förhandling ger du efter mer än nödvändigt, vilket gör att motparten får en större andel eller bättre villkor

Vad är suntförnuft för dig? det handlar om att ta beslut och fatta kundskaper baserat på erfarenheter

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får vdma eller rdma och ingen compbait och inte metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är bra på att ta beslut

rs4exe

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
77
Trofépoäng
6
Nekad, utveckla allt. Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Top Bottom