Godkänd LilRojje | Medlemskap ansökning [2K Rolex]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilRojje

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: LilRojje

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LilRojje

Vad är ditt födelsedatum? 2012-07-11

Berätta om din karaktär.
min karaktär heter Steffe Dresing och han bor i en stad som heter avena och han jobbar på DHL för att han ska kärna pengar och kunna leva för han är inte den rikaste och har det jobbigt för han har massa skulder och betala och hans mål e att köpa en moppe för han har inget och åka runt på.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig rolig snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli sur när folk snackar skit om han föreldrar eller att folk håller på mot han och sen även om han blir slagen eller något då kan han slå tillbaka. och han har lite spår av ADHD

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag har en bra RP nivå jag vet hur man rpar bra jag gillar inte när man lallar och jag lallar inte själv för då blir det inte en rolig Rp server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag spelade väldigt länge på penguin och ett litet tag på centic ventic och vation och dom var väldigt bra servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man offrar sig för att den andra karaktären ska få en w beroende på hur scenariot utvecklas

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är en förmåga att tänka rationellt och förutse konsekvenserna av sina handlingar. Det handlar om att fatta beslut baserat på kunskap och erfarenhet snarare än enbart känslor Det kan också beskrivas som en samling av fördomar och insikter som man utvecklar genom livet vilket gör att man kan dra logiska slutsatser Dessutom representerar sunt förnuft den gemensamma kunskap och de uppfattningar som vi alla delar vilket gör det till en grundläggande del av mänskligt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte bara gå fram till någon och döda hen för då blir det random deathmatch och man får inte bara köra på någon för då blir det vehicle deathmatch och om man gör något av det blir det ingen rolig rp. Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill köra på denna servern för den verkar rolig och jag e väldigt bra på rpandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom