Nekad Lillen simonsson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Meddelanden
29
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lillen simonsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ale3gamers

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Lillen simonson är född och uppvuxen i en liten by vid namn Kallträsk. Någonstans djupt inne i Norrlands skogar.
Kalle är varm, charmig och lojal. Men också snabb med näven om någon hotar hans vänner eller ifrågasätter han.
många vänner både från hembygden och från stan.
Gillar bilar både klassikers och lyxiga och nya bilar. men också naturen. gillar ju att fiska med vänner.
Kalle vill hjälpa världen genom att skapa ett företag som går ut på att hjälpa folket att ta sig ur den kriminella världen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lojal,hjälpsam,TREVLIG

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt arg,sur,dräng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarios som spelas för båda partnerna och utifrån serverns regler och sunt förnuft, jag är en pratsam person som leder till att jag bidrar med mycket social rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rpa i 4år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag vill bara inte vinna i scenarion jag vill att alla ska ha chansen att vinna och att kunna skjuta och lära dem

Vad är suntförnuft för dig? ha ett logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm och pwg rdm är att du dödar någon utan anledning, vdm är att du använder ditt fordon som ett vapen. powergaming är att du inte rpar på skador t.ex i en krach

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Du har redan ansökt in med denna och blivit nekad så kommer att neka återigen du har nu en 24h cooldown på att ansöka!

Top Bottom