Godkänd Lillen simonsson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lillen simonsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ale3gamers

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes i stocholm och jag börjadee med knark och rökte och sånt men sen när min farsa sa till mig slog jag han med ett glas för jag var full men sedan gick jag med i ett nätverk markströms och jag fick vapen

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lojal,hjälpsam,TREVLIG

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt arg,sur,dräng

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte söka igenom folk om jag har medlem och inte bryta mot regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rpa i 2år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vill inte bara vinna i ett scenario jag vill att alla ska kunna ha chansen

Vad är suntförnuft för dig? Du tar och cyklar in i en bilaffär, sen tränger du dig i kön

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm,pwg,meta gamming rdm är att jag skjuter utan anledning vdm är att jag använder min bil som ett vapen pwg är att jag inte rpar på skador och meta gamming är att jag sitter på discord medans jag rpar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

MiniChefen

Helper
Helper
Meddelanden
37
Trofépoäng
6
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom