Nekad Lias | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Lias

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lias

Vad är ditt namn i verkligheten? Lias Bexelius

Vad är ditt discord namn? lias8u

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2000

Berätta om din karaktär. Lias är en nyfiken och äventyrlig person i 20-årsåldern som älskar friheten som kommer med att cykla. Oavsett om det är soluppgång över landsvägen eller kvällstur genom stadens gator, sitter Lias alltid med ett litet leende bakom hjälmen.

Han växte upp i en liten stad där cykeln snabbt blev hans bästa vän – först som transportmedel, senare som en passion. För Lias handlar det inte bara om motion, utan om upptäckter. Han älskar att ta nya vägar, hitta dolda stigar, och stanna för att prata med människor han möter längs vägen.

Lias är också ganska tekniskt lagd. Han gillar att meka med sin cykel, uppgradera delar och förstå hur varje kugghjul fungerar. På helgerna kan han ofta ses med smutsiga händer i ett litet garage där han bygger på ett hemmagjort cykelprojekt.

Hans dröm? Att cykla genom hela Europa – från de norska fjordarna till södra Spanien, med bara en packväska, ett tält och en bra spellista i öronen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lätt hanterlig nyfiken rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han gillar inte xbox och är ärlergisk mot pollen och är envis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att pimpa bilen på SC styling och sprida glädje runtomkring oss

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört en del unive i mina dagar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra det enklare för sin partner i olika situationer, tex om man har en snabbare bil än den andra i ett bilrace kan man köra långsammare för att det ska vara mer jämnlikt.

Vad är suntförnuft för dig? Om det inte finns några regler så kan man tänka själv så att det blir så bra som möjligt för alla och miljön

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är random death mach som innebär att man dödar någon utan en annledning vdm är en förkortning på vehicle death mach och det menas att man dödar eller skadar folk med sitt fordon

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror att det kommer vara mer glädje om jag får vara medborgare

Axelino

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
285
Trofépoäng
18
nekad, utveckla mer på samtliga frågor.

Top Bottom