Nekad Liam1234 | Medlemskap ansökning [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam1234

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? gurkmajo

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Rolig och bra vän med alla och lyssnar på alla regler och har bra erfaren het har RP at ganska länge

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lyssnar på alla regler och bra RP och har roligt med alla

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan väll bli lite sur om jag hamnar o seriösa konflikter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ha roligt inte förstöra för andra göra så bra RP som möjligt och kan hantera seriösa scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på massa andra RP servrar så jag har lärt mig mycket

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartnerns vinst innebär att du spelar på ett sätt som nyttjar scenariot och ger motparten att vinna för att alla parter ska ha roligt och inte känna att någon dominerar scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? Ett exempel är att inte springa ut i vägen medans en förare kör

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är att man inte får köra på någon med bil. RDM är att man inte får döda någon utan anledning. NLR att man inte får minnas vad som hände innan din karaktär dog

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan bidra med bra RP på servern och är bra att kommunicera med alla och är rolig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom