Nekad Liam12 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam12

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? smokan333

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Clark, hans bakgrund är ganska så simpel han levde ett så roligt men tufft liv han hade det svårt i skolan. Han hade svårt att sitta still, men plötsligt så en dag så gick han och hans tre kompisar till en bilaffär för att kolla på bilar. Det var då just då som han fick sitt intresse för bilar han gick fordons linjen i gymnasiet och han klarade allt magnifikt. nu väljer han att flytta från sina föräldrar och flytta till staden avena. Hans framtidsplaner är att försöka få ett bil inriktat jobb som han kommer jobba hårt i och hjälpa stan och spelarna när det behöves. Tonys känslor är ganska så simpla han har en bra relation med hans föräldrar och hans närmaste kompisar inte så mycket mer en så.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han e snäll, Hjälpsam och mogen.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli lätt arg om någon inte är snäll tillbacka, han är inte så bra att arbeta i stress och han gillar inte bråk.ll

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra och seriös social rp nivå som kommer liga högt, jag kommer att bidra med aktivitet i servern och jobben på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat i 2 och ett halvt år jag vet allt inom det och jag är ingen lallare utan jag tar rpandet seriöst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du ska inte gå för makt och pengar i ett scenario utan när du rpar på Avena så ska du följa alla regler i ett scenario och när du rpar vanligt. tex att du ska inte bara för att du har ditt favvo vapen på dig bryta mot serverns regler för att behålla det som tillexmepel fear rpa.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt att innan du gör något som du skulle ha gjort irl. alltså att du ska ha ett logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: vecheil death match att du använder ditt vapen som ett fordon. Rdm: Random death match att du inte får ddöda någon utan en giltig anledning. Metagaiming: är att du inte får ta in information utifrån rpandet tex om din polare skriver på dc kom hit istället för att ringa dig ingame och säga det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är en mogen grabb som gillar att rpa seriöst och jag är ingen lallare. tack

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38