Godkänd Lexus | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lexus

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lexus

Vad är ditt namn i verkligheten? Lexus

Vad är ditt discord namn? LexusNR

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Andersson. Han är 14 år gammal och kommer från en tuff uppväxt i förorten. Hans föräldrar har inte varit närvarande, och han har fått klara sig själv väldigt mycket. Han började hänga med äldre grabbar i området, vilket gjorde att han kom in i en kriminell livsstil redan i ungålder. Bengt är en smart, men impulsiv kille som drömmer om att bli någon stor i den kriminella världen. Han är lojal mot de han litar på och gör vad som krävs för att överlevva.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bengt är snabb i tanken och kan ta väldigt snabba beslut. Han är lojal mot sina vänner och sviker aldrig nån. Han är orädd och vågar ta risker andra inte gör.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ganska impulsiv och tänker inte alltid långsiktigt. Han har lite svårt att lita på nya människor. Lätt att provocera vilket gör att de kan bli onödiga konflikter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med ett genomtänkt och seriöst RP mot d kriminellare hållet, med fokus på min karaktär Bengt. Jag vill bygga upp Bengts lilla resa från en små tjuv till nått större, vilket skapar roliga, intensiva och intressanta scenarion för mig och andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på några svenska servrar men de mesta på Unive och Swewave. Och jag vet hur man håller sig inom reglerna samtidigt som man skapar roliga och intressanta situationerr.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att vinna utan låter scenariot liksom utvecklas naturligt. Man låter ibland andra spelare få sin del av liksom RP-T även om man själv förlorar av d som typ ett rån elle polisjakt som går fel

Vad är suntförnuft för dig? att förstå vad som är rimligt i ett RP. Att inte överdriva, inte bryta massa regler, och att tänka på hur ens egna karaktär skulle göra i verkligheten. Sen också om respekt och inte förstöra upplevelsen för andra spelare.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inget VDM när man kör över folk utan rp, RDM slå eller döda folk utan anledning, Copbait när du försöker få polisens uppmärksamhet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill utveckla bengt till en djup, rolig och intressant karaktär. jag är seriös med mitt RP och vill ba bidra med en bättre servermiljö, oavsett ifall de är små elle jätte stora scenarion.

Top Bottom