Nekad Leonsaren | Medlemskap ansökning [Faygooz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonsaren

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? MBL

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Leon Dickinson
Födelseår: 2000
Födelseort: Göteborg, Sverige

Bakgrund:
Leon växte upp i Göteborg under tidiga 2000-talet. Hans barndom var en blanding mellan hårt arbete o storstadens livliga stök vilket kom med sina tuffa perioder. Hans pappa jobbade som lastbilschaffis o var ofta borta medans hans mamma jobbade kvällar inom vården för att få ekonomin att gå ihop. Redan som ung grabb lärde sig Leon att stå på egna ben o utvecklsde snabbt en känsla för självständighet.

Personlighet:
Leon är framåtgående, nyfiken o pratglad när det behövs men han har också en seriös sida som kommer fram om någon försöker utnyttja honom. Han är en problemlösare som ofta tar tag i saker o tänker ett steg före alla andra. Han är lojal mot de få han verkligen litar på men ser alltid till att prioritera sig själv först.

Mål:
Efter att ha lämnat Göteborg för att börja om i en ny stad, letar Leon efter möjligheter att bygga upp sitt liv från grunden. Han är öppen för att prova olika jobb allt från ärliga sysslor inom transport eller bygg till mer riskfyllda uppdrag om det är de som krävs. Målet är enkelt: att skapa ett liv där han slipper oroa sig för pengar o kan leva på sina egna villkor.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är en pratglad människa som kommer att ha ett mål att skaffa många nya bekanta och ha en hel del roliga interaktioner och rollspels scenarion. Jag är också någon som hatar regel brytning och har ständigt igång medal för att få bort griefers samt fuskare.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan vara risktagande och är villig att ta riskera för att uppnå mina mål. Jag kan ha en kortstubin mot folk som inte kan bete sig men skulle inte göra något som går emot de skriva reglerna. Jag är envis och har svårt att backa från en ide jag gillar även när det är kanske smartast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En glad karaktär som är pratglad och gillar att skratta samt är jag ute efter seriös rp samt både vita o svarta jobb.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat fivem i strax fyra år och har spelat på mer servrar än vad jag kommer ihåg några är bryggeriet, unive och alt f4.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska vinna alla scenarion och låta alla ha en rolig upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är de alla har som stoppar våra impulsiva tankar som t.ex köra över någon bara för dem går i vägen eller dödar någon utan ett motiv. Man måste tänka att man inte ska göra något som man själv it hade kunnat göra. (fearrp,rdm,vdm)

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Som en gäng medlem är man rädd för polisen och vill under alla omständigheter undvika kontakt med dem. Alltså ingen "police bait". Om man omkommer så kommer man inte ihåg vad som hände scenariot du dog i och får inte utföra hämnd. Inom ett yrke får de inte finnas någon korruption.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag och min vän är taggad på att börja spela och det verkar som en väldigt bra server hittils!

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd o vidare till muntlig, du har 72h på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom