Nekad Leoaspur | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asp2012.

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Användarnamn: Leoaspur

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2000

Ange ditt Discordnamn: asp2012.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 25 år och gillar att spela och vara ute i naturen jag brukar spela 3timmar om dagen nästan varje dag

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3 timmar om dagen borde jag kunna iallafall

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 månader ungefär

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena eftersom jag vill bidra till en positiv och trygg spelmiljö. Jag har ett genuint intresse för communityn och vill vara med och hjälpa både nya och erfarna spelare att få en så bra upplevelse som möjligt. Jag trivs i rollen som problemlösare och tycker om att ta ansvar, lösa konflikter och se till att regler följs på ett rättvist sätt. Dessutom tycker jag Avena har stor potential, och jag skulle vara stolt över att få vara en del av teamet bakom dess utveckling.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att bidra till en trygg, rättvis och trevlig spelupplevelse för alla spelare. Det innebär att jag ska:

Hjälpa spelare med frågor och problem.

Säkerställa att serverns regler följs och agera vid regelbrott.

Medla vid konflikter och hantera situationer på ett lugnt och rättvist sätt.

Rapportera buggar eller problem till högre staff eller utvecklingsteamet.

Vara aktiv och tillgänglig i communityn för att skapa en positiv stämning.

Som staff representerar jag servern, så det är viktigt att alltid agera professionellt och respektfullt mot andra.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med engagemang, ansvarstagande och en positiv inställning. Jag är bra på att lyssna, hålla mig lugn i stressade situationer och lösa problem på ett rättvist sätt. Jag kommer att vara aktiv på servern, hjälpa spelare när de behöver det och arbeta för att skapa en trygg och trevlig miljö för alla.

Jag bidrar också med god kommunikation och samarbetsförmåga – både med andra staff-medlemmar och spelare. Dessutom är jag noggrann och följer regler, vilket är viktigt för att föregå med gott exempel.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid behålla lugnet och tänka klart innan jag agerar. Jag fokuserar på att lösa problemet steg för steg, istället för att stressa upp mig. Om flera spelare till exempel bråkar samtidigt eller det händer mycket på en gång, prioriterar jag det som är viktigast först och kommunicerar tydligt med alla inblandade.

Jag påminner mig själv om att som staff är det mitt ansvar att vara ett lugnt och stabilt stöd, även när det är mycket som händer. Om jag känner att jag behöver hjälp, tvekar jag inte att kontakta andra i staff-teamet för att samarbeta och lösa situationen på bästa sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,030